Останні два місяці ми опинилися у "онлайн-пастці", адже це єдина доступна форма робочого
і дружнього спілкування. Як не стати грубіяном і не посваритися з усіма колегами, батьками чи вихованцями? Прості правила і корисні посилання:
і дружнього спілкування. Як не стати грубіяном і не посваритися з усіма колегами, батьками чи вихованцями? Прості правила і корисні посилання:
1) Робочий чат – робочий час
Здається, що працівники чи колеги доступні цілодобово? Цінуйте час одне одного! Користуйтеся робочим чатом у робочий час. Не можна вимагати від працівників бути онлайн 24 години на добу. Особисте повідомлення, питання і уточнення пишіть особисто. Якщо інфо стосується всіх, але адресовано одному, відмітьте цю людину за допомогою @.
Керівники, не забувайте – робочий чат має зворотню сторону – він дозволяє працівникам створювати ефект «бурхливої діяльності», розводячи діалоги та кометуючи кожне повідомлення керівника
2) Терміновість відповіді – правильний канал зв’язку
Якщо відповідь потрібна протягом тижня, пишіть на email – людина прочитає у зручний для неї час; якщо протягом дня – використайте месенджер, встановлений на телефоні, термінове питання - телефонуйте
3) Свій колектив – свої правила
Те що ви пишете друзям не завжди доречно у робочому чаті. Варто дотримуватися правил, не скорочувати слова та не зловживати смайлами та «gif» - так ви викликаєте повагу у співрозмовників і вони звертають увагу на зміст повідомлення, а не на помилки в ньому
4) Не зловживайте аудіо повідомленнями
Ймовірність, що колеги прочитають текстове повідомлення на порядок вища, ніж прослуховування аудіо. Крім того, шукаючи повідомлення у загальному потоці, текст видно зразу, переслуховувати аудіо не буде ніхто. Не створюйте колегам і собі незручності
5) Не дробіть повідомлень, лаконічність думки
Не шліть окремих коротких повідомлень. 10 повідомлень по слову і безперервне «пікання» смартфону відволікає від роботи і дратує. Формулюйте думку чітко, лаконічно, по суті і в одному повідомленні. Всі обговорення, питання та деталізацію можна перенести в особисту переписку
6) Як «абстрагуватися»
Якщо маєте чат з безперервним потоком не завжди потрібних повідомлень, але не можете з нього видалитися. Вимкніть звук цього чату, заведіть звичку переглядати його у певний час, раз на день чи два.
Але це не знадобиться, якщо КОЖЕН дотримуватиметься етикету ділової переписки, будьмо толерантними!
- Сім правил етикету в соцмережах https://www.segodnya.ua/ua/lifestyle/psychology/kak-ne-stat-onlayn-grubiyanom-sem-pravil-etiketa-v-socsetyah-1152537.html
- 10 правил етикету в соцмережах https://ibilingua.com/10-vazhlivih-pravil-etiketu-v-sotsmerezhah/
- Правила спілкування в групових чатах https://habr.com/ru/post/462181/
- Етика месенджерів https://secretmag.ru/business/management/etika-messengeri.htm
- Чат-етикет. Ділова переписка https://vctr.media/delovaya-perepiska-v-messengerah-8257/
Я б ще додав, що не потрібно дякувати за кожне повідомлення у груповому чаті, достатньо при бажанні натиснути на сердечко.
ВідповістиВидалитиТак, слушно, дякую)
ВідповістиВидалити